Mapa Warszawa ulica numer

Czytasz posty znalezione dla słów: Mapa Warszawa ulica numer





Temat: (Jak?) Dojazd na ulice Piekna w Warszawie


Prosze o informacje jakimi autobusami (numer linii) dojade z okolic Dworca
Centalnego w Warszawie na ulice Piekna, mozliwie jak najblizej Ambasady
Kanady. Gdybym jeszcze otrzymal informacje, ile przystankow musze odliczyc
jadac autobusem, byloby mi duzo latwiej.


www.ztm.waw.pl
na pewno 159 ma przystanek przy samej ambasadzie, ale nie jedzie od dw.
centralnego


Moze gdzies w sieci znajduje sie plan Warszawy, na ktorym moglbym
zaznajomic sie z trasa w okreslone przeze mnie miejsce?


www.twojemiasto.pl kliknac na mapa warszawy


Jaki bilet bedzie najbardziej ekonomicznym rozwiazaniem w sytuacji,
gdy czekac mnie bedzie jeszcze powrot na Dworzec Centralny (ulgowe nie
wchodza w rachube)?


dobowy normalny


Dziekuje za wszelka pomoc.


hej
ula









Temat: ceny mieszkań


522
Trzeba wysiąść na przystanku "Wola Ratusz",  przejść na drugą stronę ulicy i
kierować się na południowy-zachód.
Można też podjechać 501 i wysiąść przy Prostej.
Spacerek nie zaszkodzi.Polecam www.ztm.waw.pl i jakąkolwiek mapę Warszawy w Internecie.Na www.twojemiasto.pl znajdziesz dokładne miejsce z numerem.


Dzięki.
Popatrzyłam na tę mapę ( numeru nie znaleziono) i wywnioskowałam, że od
Wola Ratusz chyba będzie bliżej.

Przy okazji zajrzenia na stronę Wola Ratusz znalazłam coś takiego:

Warszawska linia omnibusu konnego na Woli

uroczyste otwarcie - plac Bankowy
Wtorek, 3 maja 2005 r., godz. 15.00

http://www.wola.waw.pl/index.php?go=3&show=dzielnica/aktual/omnibus.htm

Jak ktoś chce się bryką z "kuniem" przejechać to będzie miał radochę.







Temat: Automapa 5.0.5 sukces - dyskusja zakończona

Po kilku godzinach testu stwierdzam że kicha ta mapa, zawiesza nawigację, brakuje kilku ulic które są w Warszawie od dawna i w AM 4.1.2 były a tu brak, gubi się i co chwila szuka sygnału GPS. Jest np tak że 2 godziny jest ok a później brak sygnału GPS lub zwiecha zaraz po jego znalezieniu. Albo nie dopracowali tej wersji albo jest jakiś problem z tym crackiem. Ktoś ma podobne problemy ? W AM 4.1.2 szybko szukało sygnał i nie traciło choć mapka uboższa ale były ulice i nr domów które w 5.05. nie istnieją a są.

Tez mysle ze to kicha - poczekajmy na lepsza wersje z dwoma plikami polski i europy a nie podzielonej europy i polski razem z czechami i slowacja nic z tego nie winika



Temat: Automapa 5.0.5 sukces - dyskusja zakończona
Po kilku godzinach testu stwierdzam że kicha ta mapa, zawiesza nawigację, brakuje kilku ulic które są w Warszawie od dawna i w AM 4.1.2 były a tu brak, gubi się i co chwila szuka sygnału GPS. Jest np tak że 2 godziny jest ok a później brak sygnału GPS lub zwiecha zaraz po jego znalezieniu. Albo nie dopracowali tej wersji albo jest jakiś problem z tym crackiem. Ktoś ma podobne problemy ? W AM 4.1.2 szybko szukało sygnał i nie traciło choć mapka uboższa ale były ulice i nr domów które w 5.05. nie istnieją a są.



Temat: Kolej
Wrocław, dnia 2008-07-08

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA WROCŁAWIA

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)

zawiadamiam strony postępowania:

że w dniu 2008-01-29 zostało wszczęte na wniosek spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie , postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na: przebudowie linii kolejowej nr 275, położonej na międzynarodowym ciągu kolejowym E 30, na odcinku od km 12.350 do km 14.700 – z przebudową przejazdu kolejowego w ciągu ulicy Średzkiej oraz przejazdu kolejowego w ciągu ulicy Trzmielowickiej, a także – z przebudową odcinka tej ulicy (z dostosowaniem do komunikacji z dworcem kolejowym) - w ramach zadania pod nazwą: ‼Przebudowa stacji Wrocław–Leśnica” - z wyłączeniem terenów zamkniętych PKP (oraz terenów położonych na obszarze obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego). Teren inwestycji objęty wnioskiem położony jest w obrębie działek: - nr 29/3, 29/4, 127/1, arkusz mapy 12; nr 1, 4/2, 4/1, 4/3, 6/3, 7, 8/5, 10, 12/1, 28, arkusz mapy 14; nr 41/6, 41/7, 42/1, 42/2, arkusz mapy 15; nr 44, 46, 47/1, 47/2, arkusz mapy 16; obręb Leśnica; - nr 72, 74/1, 74/2, 92/6, 92/7, 101, 103/2, arkusz mapy 2; nr 1/1, 2/1, arkusz mapy 13; obręb Złotniki.



Temat: Uspokojenie ruchu
dostałem kolejną odpowiedź:

W odpowiedzi na Pana kolejne wystąpienie w sprawie wyznaczenia wyniesionego przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Stalowa - Czynszowa oraz na pismo Urzędu m.st. Warszawy Biuro Drogownictwa i Komunikacji Inżynier Ruchu m.st. Warszawy nr BD-IR-IO-KKR-0562-37-2-08 z dnia 12.11.2008r. Zarząd Dróg Miejskich informuje, co następuje.
Z komputerowej mapy zdarzeń i kolizji drogowych wynika, że skrzyżowanie ulic Stalowa - Czynszowa nie zalicza się do skrzyżowań niebezpiecznych. Natężenie ruchu kołowego oraz szeroki przekrój ulicy sprzyjają przekraczaniu dozwolonej prędkości. Duża swoboda ruchu przyczynia się również do opisywanej przez Pana sytuacji, wyprzedzania pojazdów na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych. Opisane sytuacje są niezgodne z Ustawą - prawo o ruchu drogowym i należy je zgłaszać do Policji i Straży Miejskiej w celu egzekwowania przepisów ww. ustawy.
Zarząd Dróg Miejskich podtrzymuje stanowisko Inżyniera Ruchu m.st. Warszawy odnośnie niemożliwości wyniesienia przejścia dla pieszych na progu zwalniającym na skrzyżowaniu ulic Stalowa - Czynszowa.
Niemniej jednak dla poprawy warunków ruchu pieszych na skrzyżowaniu ulic Stalowa - Czynszowa Zarząd Dróg Miejskich przygotuje projekt organizacji ruchu na wyznaczenie azylu dla pieszych w tym miejscu.
Na skrzyżowaniach ulicy Stalowej z ulicami Środkową i Czynszową wyznaczone zostaną przejścia dla pieszych.




Temat: poszukuje map


witam wszystkich,

pisze prace doktorska na temat nieuzytkow kolejowych w warszawie.
interesuja
mnie dawne mapy warszawy na ktorych zaznaczono linie kolejowe (rowniez
waskotorowe) i na podstawie ktorych mozna przesledzic rozwoj linii
kolejowych
na tereni warszawy. prosze o wszelkie wskazowki gdzie moge takie mapy


znalezc.
Centralna Biblioteka Geografii i Ochrony Środowiska Instytutu Geografii i
Przestrzennego Zagospodarowania PAN
ul. Twarda 51/55. Numer do czytelni podam jutro z pracy.

Pozdr.
Ariel Ciechański
asystent w Zakładzie Geografii Miast i Ludności IGiPZ PAN





Temat: ceny mieszkań
Witam,


Korzystając z okazji zapytam jeszcze o jeden drobiazg dotyczący tej grupy.
Jak dojechać z Sadyby, od ul. Sobieskiego do ul. Wroniej 29/31 bez
przesiadki?


522
Trzeba wysiąść na przystanku "Wola Ratusz",  przejść na drugą stronę ulicy i
kierować się na południowy-zachód.
Można też podjechać 501 i wysiąść przy Prostej.
Spacerek nie zaszkodzi.
Polecam www.ztm.waw.pl i jakąkolwiek mapę Warszawy w Internecie.
Na www.twojemiasto.pl znajdziesz dokładne miejsce z numerem.





Temat: co do samochodu ??

Witam, co polecacie do samochodu ??
Szukam niedrogiego urządzenia do 1000 złotych - czy tańsze tym lepiej.
Szukam czegoś co będzie miało nawigacje głosową i duży ekran.
Potrzebuje coś takiego ze jak wpisze miejscowość Radków to aby GPS poprowadził mnie z Krakowa do tej miejscowości - oczywiście będe chciał wprowadzic nazwy kilku miejscowości przez które chce przejechać. Następnie abym mógł ta trasę wgrać do kompa i za dwa tygodnie pojechać wzdłuz tej trasy.

To o jaka kasę chodzi aby urządzenie spełniło moje oczekiwania i jakie proponujecie modele ?

Chciałbym aby takie urządzenie doprowadziło mnie pod wskazaną ulice i numer domu - to chyba jest uzależnione od dokładności mapy ??
Więc reasumując, czy istnieje taka mapa - chodzi mi o najważniejsze miasta w Polsce ( Katowice, Kraków, Warszawa, Łódź, Zakopane, Nowy Sącz, Kielce, Gdańsk itd.??

Pozdrawiam Grzegorz
gg: 5292765
mail: grzegorz@grzegorzswiadek.pl
www.grzegorzswiadek.pl
[/b]





Temat: Prosba o pomoc w ustalenie adresu
Czy spis mieszkancow tez potrzebujesz bo nie wiem czy dolaczyc.

Maniek






| Moze ktos mieszka w okolicy ul. Manteuffla i jest w stanie mi podac
| adres bloku z mojego opisu?
| Jadac od strony statoil-a, skrecam w prawo w pierwsza uliczke, na
| wprost wysoki blok, z lewej strony drugi a pomiedzy nimi alejka i zaraz
| po wejsciu na nia po prawej blok 4-o pietrowy.

Na oko to 7, ale sam sobie zobacz najlepiej:

http://mapa.warszawa.um.gov.pl/

| Ech, jeszcze jakby ktos wiedzial od jakiego numeru zaczynaja sie
| mieszkania w tej klatce, ktora jest na wprost smietnika....

No nie, bez przesady... 8-)

 MJ






Temat: Prosba o pomoc w ustalenie adresu


Moze ktos mieszka w okolicy ul. Manteuffla i jest w stanie mi podac
adres bloku z mojego opisu?
Jadac od strony statoil-a, skrecam w prawo w pierwsza uliczke, na
wprost wysoki blok, z lewej strony drugi a pomiedzy nimi alejka i zaraz
po wejsciu na nia po prawej blok 4-o pietrowy.


Na oko to 7, ale sam sobie zobacz najlepiej:

http://mapa.warszawa.um.gov.pl/


Ech, jeszcze jakby ktos wiedzial od jakiego numeru zaczynaja sie
mieszkania w tej klatce, ktora jest na wprost smietnika....


No nie, bez przesady... 8-)

  MJ





Temat: The Traveller - solo & acoustic "09
Wracając jeszcze do dojazdu do BOKu w Wawie. Jadąc z Centrum linią 510 macie dwie opcje do wyboru, jeśli chodzi o wysiadanie. Albo wysiadacie na przystanku "Porajów" i musicie dojść kawałek > skręcić w ul. Porajów i dojść nią do ul. Świderskiej a już ze Świderskiej macie Van Gogha i BOK. Lub opcja druga: wysiąść na przystanku "Tarchomin" i cofnąć się kawałek ulicą Świderską do BOKu i Van Gogha. Może to tak groźnie brzmi, ale prosto trafić.

Duży, czerwony, nowy budynek - BOK i Zespół Szkół nr 106. Jak wygląda z zewnątrz, to macie na str głównej BOKu.
A nocny to rzeczywiście N13, do Centralnego. Tu macie mapkę http://mapa.targeo.pl/War...ogha%20Vincenta
Te niebieskie samochodziki, to oznaczenia gdzie są przystanki. Jak na niego klikniecie, to macie podane numery autobusów i gdzie jadą. A jak się kliknie w numer linii to macie rozkład minutowy z danego przystanku. Łatwiej już się opisać nie da. W razie wątpliwości, pytajcie.

PS. Ja tam nie mieszkam. Byłam raz. W internecie można spr wszystko. A korki? Korki w Warszawie są zawsze i wszędzie. Pozdrawiam...



Temat: cislo popisne/orientacni cs->pl


Nie zgadzam się z Rafałem, że są one dla Polaka egzotyczne.
Albo Rafał jest bardzo młody, albo nie interesuje się po prostu
tą problematyką i dlatego tabliczka numerowo-hipoteczna wydaje
mu się czymś dziwnym. W Warszawie takich tabliczek jest jeszcze całkiem  
sporo.


Mieszkałem do tej pory w:
1) Gliwicach - 26 lat
2) Krakowie - 11 lat (w tym 5 lat tuż pod Krakowem - w Zabierzowie)

3) Warszawie - 3 lata
4) Bielsku Białej - 1,5 roku
5) Częstochowie - 0,5 roku
6) Radomiu - 3 miesiące
7)Włocławku - 2 miesiące

Pozycje 3-7 równolegle z mieszkaniem w Krakowie.

Podwójne tabliczki zauważyłem tylko w Brennej (całkowicie zmienili
numerację domów) oraz w Zabierzowie (stworzono nową ulicę i
przenumerowano domy przy tej ulicy).

Być może jestem mało spostrzegawczy. Być może jestem młody. Być może
nie jestem typowym Polakiem. Ale dla mnie - takie podwójne numery
egzotyczne.

A wracając do pytania Ludka (jak się dowiedzieć, jaki jest numer
nieruchomości w księgach wieczystych).

Ja to robiłem tak: z adresem udawałem się do urzędu miasta (albo
gminy), nazwy wydziału nie pamiętam, ale chyba był to wydział
geodezji. Tam mieli mapę i gdy podałem adres, powiedzieli mi jaki jest
numer działki, na której stoi budynek i jaki jest numer księgi
wieczystej tej działki. Uzbrojony w tę wiedzę udałem się Wydziału
Ksiąg Wieczystych odpowiedniego sądu, i tam poprosiłem o wgląd w
księgę.

Pozdrawiam,

Rafał :-)





Temat: MOKON 2008
Ponieważ wydaje mi się że "Gdzie teraz jedziemy" stałby sie absurdalnie długi i za bardzo offtopowy, zaczynam ten oto topic.

MOKON 2008 - CLAMP festival
Rozpoczęcie: Sobota, 13 grudnia 2008, godzina 10:00
Zakończenie: Niedziela, 14 grudnia 2008, godzina 15:00
Lokalizacja: Białołęcki Ośrodek Kultury oraz Zespół Szkół nr 106, ul. Vincenta van Gogha 1, Warszawa MAPA GOOGLE

Limit miejsc: 800

Ze wzgledu na limit miejsc warto jest sie zapisać wcześnie. W tej chwili jest około 100 aktywnych rezerwacji. Konwent kosztuje 25 zł.

Chciałbym, aby każdy kto jedzie wpisał sie tutaj, i podał prawdopodobny, obecnie planowany typ transportacji i noclegu/sposób przeżycia 2-3 dni w stolicy. W ten sposób moglibyśmy ustalić kto jedzie z kim i kiedy.

Z Kielc do Warsawy są dostępne następujące połączenia:
PKS
PKP Dworzec Zachodni Dojazd w Sobotę Rano



Temat: poszukuje sklepów w Warszawie
Po pierwsze "w Warszawie", a nie "w warszawie".
Po drugie, możesz zdradzić gdzie jest ulica "chutnicza"? Myślałem, że to koło "Hutniczej" ale mapa twierdzi, że nie.
Po trzecie, Zajrzyj na ul. Świętokrzyską (chyba nr 16), naprzeciwko "Czarnej Ściany",
róg Świętokrzyskiej i Mazowieckiej. Tutaj.

W takiej kamienicy z kolumnami jest na parterze księgarnia modelarska "Pelta". Mają duży zbiór planów, książek itp. Widziałem też u nich "kartonowce".



Temat: Plan przedwojennej Warszawy z numeracja domow


Tak, szukam mapy przedwojennej Warszawy gdzie znajde ulice z zaznaczona
numeracja budynkow. Nawet moze byc sama Wola bo intetresuje mnie
konkretnie adres Górczewska 26 (przed wojna)


Może to będzie głupie pytanie... ale czy próbowałeś się zorientować, czy
numeracje/lokalizacje budynków współczesnych są inne niż przedwojennych?
Tak sobie myślę, że jak przed wojną stał sobie budynek o numerze np. 8, po
wojnie zostały z niego zgliszcza i zbudowano tam nowy budynek, to nadano mu
numer 123... ale nie takie numery PRL widział :))
Poszperam trochę i popytam, jak się natknę na taką mapę, to dam Ci znać.
Pozdrawiam,
Piotr





Temat: gdzie jest Marszalkowska nr 1 ?


gdzie jest Marszalkowska nr 1 ? Jest w internecie jakas mapa Wa-wy, gdzie
jest zaznaczony kierunek numeracji? Dzieki za pomoc!


Na poczatku :-)

A dokladnie jest tak, ze w Warszawie numeracja ulic rosnie z biegiem Wisly
i w kierunku od Wisly. Choc sa wyjatki, np. ul. Czerwonego Krzyza. Kiedys
mialem przyjemnosc jechac ze starym warszawskim taksowkarzem, ktory mape
mial w glowie i wszystkie takie wyjatki pamietal :-)





Temat: Gdzie jest ta ulica, no gdzie ??? (Tymotki)



| słabo szukałeś :)
| http://www.twojemiasto.pl

Bo tej mapy nie znalazłem :-)

Super. Dzięki. A tak bajdełej to ulica Płochochocińka to ma jakiś numer w
numeracji dróg ?? Ewentaulnie na co to jest wylot ?


To jest wylotówka na Nieporęt. Nie mam pod ręką atlasu by podać numer
drogi. Skąd będziesz jechał? Jeśli z centrum warszawy to jedziesz ul.
Modlińską na Żerań i pod wiaduktami za elektrocielownią na Żearniu
skręcasz w prawo w Płochocińską.

Zdrówko





Temat: spotkanie z tworcami gry Wiedzmin [Warszawa]

TWÓRCY GRY "WIEDŹMIN" W WYPOŻYCZALNI NR 97 (Warszawa)

23.11.2007 r. o godzinie 17.00 w Wypożyczalni nr 97 Centrum Informacji im.
Jana Nowaka-Jeziorańskiego odbędzie się spotkanie z twórcami gry
komputerowej "Wiedźmin": Tomaszem Gopem, Michałem Madejem, Maciejem
Miąsikiem.
W programie:
- jak powstaje gra: od projektu do efektu,
- szkice, screeny i filmy,
- świat książki i świat gry,
- loteria (nagroda główna - egzemplarz gry)
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Wypożyczalni nr 97 przy ulicy
Czerniakowskiej 178 A. Wstęp wolny.

Informację o placówce oraz mapę dojazdu można zobaczyć tutaj:
http://www.biblioteka.waw.pl/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=5&id=44&Itemid=45





Temat: Oznakowanie liniowe tramwajów


| projekt, by środki komunikacji miejsciej były oznaczane dwoma
numerami w

Jak byłem małym fąflem, to wpadło mi w ręce czasopismo - zdaje się
"Architektura", nie pamiętam - i ktoś tam popełnił tekst nt. systemu
nawigacji w miastach. Polegało to na tym że wziął sobie mapę (był
przykład Warszawy), podzielił na 9 pól (jak w grze "kółko i krzyżyk") i
ponumerował (jak klawiatura telefonu), każde z nich podzielił znów na 9
itd. No i ptrzymał taką ponumerowaną siatkę - w zależności od dokładności
podawało się od 2 do 4 cyfr, by określić rejon miasta. No i potem
wysnuwał: a że numeracja domów czy ulic mogłaby zawierać w sobie ten
numer, co ułatwiłoby orientację; a że numery telefonów i kody pocztowe
mogłyby mieć powiązanie z tymi "komórkami" (zdaje się optimum wyszło mu 3
cyfry) i w końcu, że linie komunikacji miejskiej mogłyby być oznaczane
numerem kwadratu, w którym linia kończy bieg. A że takich linii może być
więcej, to trzeba w takim wypadku dodać literkę na końcu. A ponieważ
linia ma dwa końce, to potrzeba dwóch oznaczeń, np. w jedną stronę to
196A, a w drugą 965A.


W stanach top ma sens uylice sa kwadratowe a u nas? wszystko jakies tyakie
krzywe (no moze nowa huta nie)




Temat: ul. poleczki
W dniu pon, 02 kwi 2007 o 21:19 GMT osobnik zwany m - rzekł:


Potrzebuję informacji na jakim przystanku najlepiej wysiąść aby trafić pod
adres ul Poleczki 20? Na mapie Warszawy widzę, iż ul. Poleczki jest długa...
Dziękuję z góry za odpowiedź.


zdradze Ci wielka tajmnice, ktora posiadlo niewielu. www.ztm.waw.pl -
tam jest w kilku kawalkach mapa, na niej zas zaznaczone przystanki i ich
NAZWY. Oraz numery linii jakie na onych przystankach staja. I tak jest
naprawde najprosciej.





Temat: A.D. 1939


Warszawski Dziennik Narodowy nr 80, 21 marca 1939 r.
Analizując plany dalszej rozbudowy węzła kolejowego warszawskiego, władze
kolejowe podjęły budowę linii obwodowej południowej, łączącej dworzec
zachodni poprzez Ochotę, Mokotów, Czerniaków, Nowy Most na Wiśle i
Gocławek
z torami na Dęblin.


Dokładny przebieg tej planowanej linii mozna sobie zobaczyć w publikacji
"Warszawa, jaka byla. Oryginalne mapy Stolicy sprzed 1939 i z 1945 roku"
Wydawnictwa ALFA, Warszawa 1984.
Jest tam plan Warszawy z 1935 (skala 1:20 000) zawierajacy plany regulacji i
wytyczenia nowych: ulic i linii kolejowych.





Temat: Przebudowa Rosoła



| A brakuje, brakuje. Wawozowej nie da sie chyba przedluzyc w dol skarpy z
| uwagi na 'Swiat Ksiazki'. Skrot idzie do zaorania. Zreszta, na calym
| kawalku miedzy Rosola a skarpa sa postawione domki i chyba nie za bardzo
| jest tam miejsce na inwestycje drogowa.

Po prostu po raz kolejny nikt nie pomyslał że przydałby się w tym
miejscu wyjazd w Ursynowa. Bo wiele domów  miejscu gdzie mógłby on
biec powstało w ostatnich latach. Chyba tylko w ciągu Płaskowickiej
zarezerwowano miejsce na drogę szybkiego ruchu. Tylko pytanie w jakich
miejscach będą zlokalizowane na nią wjazdy z Ursynowa. Bo może się
okazac że nie da ona żadnej porawy. Tearz by wyjechać nie do Centrum a
w stronę Piaseczna czy Góry Kalwarii trzeba jechać aż do alei
Wilanowskiej czy do Płaskowickiej.


#  Ursynów ‼Zachód” – węzeł/zjazd na ulicę Gandhi na tyłach hipermarketu
GEANT

# Ursynów ‼Wschód”– węzeł/zjazd na ulicę Płaskowickiej na skarpie wiślanej

# Przyczółkowa– węzeł z ulicą Przyczółkową na południe od Powsina (droga
wojewódzka nr 724 Warszawa-Góra Kalwaria)

http://www.siskom.waw.pl/s2.htm - mapa jest niestety na tyle nieczytelna
ze nic z niej nie widac.





Temat: Oznakowanie liniowe tramwajów


| projekt, by środki komunikacji miejsciej były oznaczane dwoma
numerami w


Jak byłem małym fąflem, to wpadło mi w ręce czasopismo - zdaje się
"Architektura", nie pamiętam - i ktoś tam popełnił tekst nt. systemu
nawigacji w miastach. Polegało to na tym że wziął sobie mapę (był
przykład Warszawy), podzielił na 9 pól (jak w grze "kółko i krzyżyk") i
ponumerował (jak klawiatura telefonu), każde z nich podzielił znów na 9
itd. No i ptrzymał taką ponumerowaną siatkę - w zależności od dokładności
podawało się od 2 do 4 cyfr, by określić rejon miasta. No i potem
wysnuwał: a że numeracja domów czy ulic mogłaby zawierać w sobie ten
numer, co ułatwiłoby orientację; a że numery telefonów i kody pocztowe
mogłyby mieć powiązanie z tymi "komórkami" (zdaje się optimum wyszło mu 3
cyfry) i w końcu, że linie komunikacji miejskiej mogłyby być oznaczane
numerem kwadratu, w którym linia kończy bieg. A że takich linii może być
więcej, to trzeba w takim wypadku dodać literkę na końcu. A ponieważ
linia ma dwa końce, to potrzeba dwóch oznaczeń, np. w jedną stronę to
196A, a w drugą 965A.

Grzexs





Temat: Pierwsze Polskie Pompozjum Paintballowe

    Data: 20 września 2008r. godzina 12:00
    Miejsce: Michałów-Grabina koło Warszawy
    GPS: N+52° 21' 51.12", E+21° 0' 25.14" (N 52.364200, E 21.006983‎)
    Wpisowe: 20zł (płatne w dniu imprezy) non-profit!
    Kulki: własne (istnieje możliwość zakupu na miejscu - proszę o wcześniejszy kontakt)
    Informacje: ubezpieczenie, toaleta, zadaszenie, grill, hp 3000psi

    Opis: Pierwsze Polskie Pompozjum Paintballowe ma na celu rozwój i promowanie pompkowej społeczności paintballowej. W tym dniu będziemy gościć graczy z całej Polski, którzy rywalizować będą w formule pump-action. W planach imprezy, oprócz samej gry, przewidziany jest czas na wspólną integrację, grill oraz, co najważniejsze, ustalenie dalszych planów rozwoju sceny pompkowej w Polsce. Oprócz własnego sprzętu polecamy zabrać produkty na grill'a oraz napoje;) Serdecznie zapraszamy wszystkich graczy oraz osoby towarzyszące. Zapewniamy dobrą zabawę! Ekipa Pumpslingers

    Kontakt: poprzez PW lub telefonicznie M.Traczyk - 791-054-510 ; Rascal - 515-543-642
    Mapa dojazdu: od ul. Jana Kazimierza - droga numer 633




Temat: Metro...


Ou.. taka duża? Bo jak chciałem sam wydrukować sobie w domu to raczej by
nie przeszło...
Mi chodzi o tą mapkę ZTM, na stornie w dziale mapy i schematy.


Coś takiego - to na stronei to pocięty na kawąłki plan wywieszany na
przystankach. Jak dla mnie to targanie płachty jest dość niewygodne.


Tak wyszukiwarka połączeń... mimo wszystko wole sam poszukać i wybrać
sobie jakaś trasę patrząc na rozkład ulic, i miejsca gdzie można sie
łatwo przesiąść w razie awarii. W końcu dzięki takiemu ręcznemu szukaniu
lepiej poznam układ drogowo komunikacyjny warszawy.


W sumie to wystarczy opanować nazwy głównych ulic - tych po których
się najczęsciej poruszasz. IMHO bardziej niż mapa pomaga wstępna
orientacja jakie numery autobusów są w pobliżu i w kierunku jakiej
dzielnicy jadą. Ja raczej działam tak że sprawdzam gdzie chę dojechać
a potem szukam autobusów a nie patrzę na linie jakie są na mapie bo
ich ilość raczej zaciemnia obraz niż rozjaśnia - po prostu trochę ich
jest za dużo jak na sensowne przedtawienie na poręcznej mapie.

Zdrówko





Temat: Plan przedwojennej Warszawy z numeracja domow


Szukasz mapy (przedwojennej) Wawy, gdzie będą zaznaczone budynki i ich
numery?


Tak, szukam mapy przedwojennej Warszawy gdzie znajde ulice z zaznaczona
numeracja budynkow. Nawet moze byc sama Wola bo intetresuje mnie konkretnie
adres Górczewska 26 (przed wojna)


czy  też przedwojenną?


wiedzac gdzie stal ten budynek bede mogl zobaczyc co zostalo z niego w 1945
roku, do dzis nie stoi napewno bo byl drewniany.





Temat: Mapa Polski dla BMW Professional

jakby co, to juz mam nowa wersje 09-1, pokrycie Polski 100%...
dzieki Javo


Nie ma sprawy.

A tak przy okazji, to jak macie wlaczona mape, ale nie nawiguje was , to pokazuje wam nazwy ulic?

U mnie pokazuje tylko nr drogi, mieszkam na wylocie z warszawy, wiec pokazuje ta wylotowke, ale jak zjade juz na inna droge, to nic nie jest napisane. tak ma byc?



Temat: Błędy GPMapy (do wersji 2008.1 włącznie)
Zazwyczaj poruszam się z UMP-pcPL, ale dzisiaj chwilę jeździłem z GPMapą5a2 i znalazłem dwa kolejne błędy w Warszawie.

Błąd numer 1 Problemu NIE usunięto w wersji GPMapa5a3, nie dziękujemy.
wynikający z zaniżonej kategoryzacji zjazdu z trasy Siekierkowskiej w ulicę Czerniakowską (N52.19759 E21.05186).
GPMapa5a2 - zjazd powinien prowadzić wiaduktem w lewo, prowadzi rondem pod skrzyżowaniem. Miejsce jest o tyle newralgiczne, że z powodu błędnego oznakowania, to miejsce jest trudne do przejechania i bez nędznie działającej mapy (pewnie koledzy z Wawy się ze mną zgodzą).

UMP-pcPL - właściwie poprowadzony routing


Błąd numer 2 Problem usunięto w wersji GPMapa5a3, dziękujemy.
zjazd z Trasy Siekierkowskiej na Wał Miedzeszyński
GPMapa 5a2 - niepotrzebny punkt skrzyżowania (wiaduktu z przebiegającą pod nim jezdnią) i identyczna uwaga jak poprzednio, fatalne oznakowanie, a chwila dekoncentracji może kosztować przejechanie zjazdu (następny zjazd i gigantyczny korek ok. 3km dalej) lub poważny wypadek (N52.21802 E21.09781).

UMP-pcPL - Prawidłowy zjazd

Proszę, szukajcie podobnych błędów i wrzucajcie informację do tego wątku, dam znać Piotrowi (excel) i Julicie (imagis), że zbieramy błędy właśnie tutaj.
Pozdrawiam,



Temat: E-plates czyli...


.. elektroniczne tablice rejestracyjne.

Widziałem ostatnio krótki program w telewizji o tym, że w
UK testują właśnie montowany w tablicach rejestracyjnych układ
elektroniczny, za pomocą którego można zdalnie odczytać numer
rejestracyjny samochodu. Pokazywali gostka, który stojąc sobie na
ulicy z komputerkiem w ręku, widział na ekranie numery rejestracyjne
wszystkich przejeżdżających aut (wszystkie miały oczywiście wbudowany ten układ).


Tylko po co - przeciez oni maja dobrze opracowane i szeroko wdrozone
odczytywanie numerow z obrazu z kamery.


Zobaczycie, że niedługo będzie tak, że jeszcze nie zdążycie dojechać
do domu, a tam będzie już na was czekał dostarczony e-mailem cieplutki
mandacik... Nic tylko zrobić e-przelew i e-mandacik zapłacony... ;-)


Eee, malo nowatorski jestes. Dodajesz GPS do samochodu wraz z mapa
okolicy i podlicza cie nie tylko za predkosc, ale za parkowanie na
zakazie, przejechanie ciaglej linii, wyprzedzanie na przejsciach,
a nawet przejechanie na czerwonym swietle.
Samochodu bez wsadzenia karty kredytowej nie odpalisz. Jak sie limit
na karcie skonczy to silnik wylaczy :-)

Nie trzeba zreszta high tech - w gminie Zurich - a to tak powiedzmy
Warszawa z przyleglosciami jest ponoc 300 fotoradarow.

J.





Temat: Łódź-Wawa - Pomysł - SPROSTOWANIA!!!


| Później pozwolę sobie skomentować resztę Twojej wypowiedzi. A teraz tylko
mały
| jej fragment. "Kaliski stoi z dala od centrum miasta, nawet od Retkini". Ot
| kwiatek. Tak się składa, że mieszkam w środku Retkinii (czyli największego
| osiedla mieszkaniowego w Łodzi). Dotarcie tramwajem na Kaliski zajmuje mi
| dziesięć minut. To chyba nie świadczy o dużej odległości od dworca??
Przecież
| Kaliski leży na skrzyżowaniu dwóch najbardziej ruchliwych ulic w Łodzi
czyli
| al. Włókniarzy (fragment drogi krajowej nr. 1) i trasy W-Z. Z okolic
| skrzyżowania Pietryny z Piłsudskiego jest to tramwajem pięć minut, z
| fabrycznego około piętnastu. Jednak położenie Kaliskiego nie jest chyba
takie
| złe.

Z Fabrycznego w 15 min? Chyba w nocy....
Otworz przed soba mape Lodzi, znajdz centrum i znajdz Kaliski. I co widzisz?
Otworz przed soba mape Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdanska (dlugo
by jeszcze wymieniac), znajdz centrum i znajdz dworzec glowny. Co widzisz?
A teraz wroc do planu Lodzi i znajdz 'jakis' dworzec w centrum. Co widzisz?
FABRYCZNY!!!


Rozkładowo 12 jedzie czternaście minut w szczycie i dwanaście w pozostałych
godzinach.

Wydaje mi się, że odległości w mieście nie liczy się jako odległości
przestrzennej, lecz odległości czasowej. W wiele miejsc Łodzi szybciej można
dotrzeć z dobrze skomunikowanego Kaliskiego (poprzez trasy przyśpieszonego
ruchu), niż z fabrycznego.


Dziekuje i pozdrawiam!


Pozdrawiam również





Temat: Prosba o pomoc - miejsca ze sladami Getta Warszawskiego


To, co jak dotąd uznałem za ważne to:
- Umschlagplatz, budynek psychologii na Stawkach, pomnik
- Cmentarz Żydowski
- zachowana granica starej zabudowy na Waliców i fragment oryginalnego
muru getta (o ile wiem jest też na Złotej - pod którym numerem?)


Zerknij tu:
http://jewish.sites.warszawa.um.gov.pl/
Poza miesjcami które wymieniłeś ocalało niewiele. Możesz pokazać
Próżną - jedyną ulicę z getta z zachoaną zabudową po obu stronach -
neistety w tej chwili to ruina. Oprócz tego synagoga Nożyków na
Twardej 6 - jedyna zachoana synagoa w Warszawie. Pokaż pzredwojenne i
obecne mapy zabudowy - niech zobaczą jakie były zniszczenia. Zaprowadź
np. na podwórko na zapleczu kina Muranów - widać tam jak wysoko
podniósł się teren - po prostu tam jest góra gruzów przysypana ziemią.
Porpowadź pod kino Femina - pierwotnie był to teatr działający w
getcie. Od Stawki poprowadź w kierunku skrzyżowania Miłej i Dubois -
jest tam wzgórek kryjący resztki budynku gdzie zginał Anielewicz ze
sztabem. BTW: nie dokonano tam nigdy ekschumacji - okoliczna ziemia
nadal kryje ciałą powstańców. Pokaż Chłodną 22 - tam był sławny
drewniany most między częściami getta. Pokaż Pawiak - tam zginął
aresztowny po aryjskiej stronei twórca archiwum getta - dr Emanuel
Ringelblum. Pokaż dom dziecka na Jaktorowskiej 6 - dyrektorował mu
przed wojną dr Korczak. Warto popkazać kościół na Nowolipkach - jedyny
ocalały budynek stojący na terenie morza ruin.

Zdrówko





Temat: Pytan kilka..


Jutro jade do DC na Wolumen a wiec jak wskazuje sam temat mam kilka pytan:
Po pierwsze: jak dojechac na Wolumen jadac od strony  Gdanska?


1. w sobotę jest mały ruch, więc jak nie jedziesz do hurtowni to lepiej w
niedzielę przed południem.
2. Jak miniesz Łomianki za laskiem (górka) będziesz miał ciąg komisów po
prawej, McDonalds po lewej, zachowaj czujność :-) Zaraz potem droga się
rozwidla (tuż przy CPN (albo już Orlen - nie zwracałem uwagi ;-)) w lewo na
Wisłostradę i w prawo na Marymoncką.Skręcasz w prawo. Za 3-cim
skrzyzowaniem ze światłami AFAIR , zaraz za stacją (znowu nie pamiętam, czy
nadal CPN czy już Orlen ;-) jest kładka nad jezdnią dla pieszych, za raz za
nią skręcasz w prawo. Jedziesz cały czas prosto ul. Lindego jak śladem
żmiji (po lewej lasek, po prawej osiedle) - ulica kończy się na wprost
Wolumenu :-) Polecam parking strzeżony po lewej na końcu Lindego - kradną
jak jasny gwint i sępią za "popylnowac kerownyku woza" :-( Niestety czuli
na obce numery rej - za co szczególnie mi wstyd jako warszawiakowi....


Po drugie: jak jest z dojazdem do DC? Mocno oblodzona jezdnia? Duzo
sniegu? itp. itd.


:-D z zakopianką Ci się nie pomyliło?? :-P Czarniutko póki co...


Za wszystkie wskazowki i rady dziekuje oraz pozdrawiam serdecznie :).


Do usług. Tu masz mapkę krytycznego skrzyżowania :-)
http://www.warszawa.com.pl/mapa/files/h-13.html
--  
Pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski
czerwone Saxo 3D (oklejone)
Klub Cytrynki: http://www.citroen.autko.pl





Temat: Łódź-Wawa - Pomysł - SPROSTOWANIA!!!


Później pozwolę sobie skomentować resztę Twojej wypowiedzi. A teraz tylko
mały
jej fragment. "Kaliski stoi z dala od centrum miasta, nawet od Retkini". Ot
kwiatek. Tak się składa, że mieszkam w środku Retkinii (czyli największego
osiedla mieszkaniowego w Łodzi). Dotarcie tramwajem na Kaliski zajmuje mi
dziesięć minut. To chyba nie świadczy o dużej odległości od dworca?? Przecież
Kaliski leży na skrzyżowaniu dwóch najbardziej ruchliwych ulic w Łodzi czyli
al. Włókniarzy (fragment drogi krajowej nr. 1) i trasy W-Z. Z okolic
skrzyżowania Pietryny z Piłsudskiego jest to tramwajem pięć minut, z
fabrycznego około piętnastu. Jednak położenie Kaliskiego nie jest chyba takie
złe.


Z Fabrycznego w 15 min? Chyba w nocy...
Otworz przed soba mape Lodzi. Znajdz centrum i znajdz Kaliski. I co widzisz?
Teraz otworz przed soba mape np. Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdanska (dlugo
by jeszcze wymieniac), znajdz centrum i znajdz glowny dworzec. Co widzisz?
To teraz wroc do planu Lodzi i znajdz 'jakis' dworzec w centrum. Co widzisz?
FABRYCZNY!!!
Dziekuje, pozdrawiam!





Temat: Łódź-Wawa - Pomysł - SPROSTOWANIA!!!


Później pozwolę sobie skomentować resztę Twojej wypowiedzi. A teraz tylko
mały
jej fragment. "Kaliski stoi z dala od centrum miasta, nawet od Retkini". Ot
kwiatek. Tak się składa, że mieszkam w środku Retkinii (czyli największego
osiedla mieszkaniowego w Łodzi). Dotarcie tramwajem na Kaliski zajmuje mi
dziesięć minut. To chyba nie świadczy o dużej odległości od dworca?? Przecież
Kaliski leży na skrzyżowaniu dwóch najbardziej ruchliwych ulic w Łodzi czyli
al. Włókniarzy (fragment drogi krajowej nr. 1) i trasy W-Z. Z okolic
skrzyżowania Pietryny z Piłsudskiego jest to tramwajem pięć minut, z
fabrycznego około piętnastu. Jednak położenie Kaliskiego nie jest chyba takie
złe.


Z Fabrycznego w 15 min? Chyba w nocy....
Otworz przed soba mape Lodzi, znajdz centrum i znajdz Kaliski. I co widzisz?
Otworz przed soba mape Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdanska (dlugo
by jeszcze wymieniac), znajdz centrum i znajdz dworzec glowny. Co widzisz?
A teraz wroc do planu Lodzi i znajdz 'jakis' dworzec w centrum. Co widzisz?
FABRYCZNY!!!

Dziekuje i pozdrawiam!





Temat: Twierdza 2007 "WROTA PIEKIEŁ" 28-30 wrzesień
Tu macie wszystkie info dotyczace płatnosci za co i ile
Radzilbym sie pospieszyc co do wplaty na ich konto...

Opłata za zlot:
- jeśli wpłacisz na konto do 24.09.2007 uczestnictwo kosztuje 120zł
- jeśli wpłacisz na miejscu, opłata wynosi 150zł
- kobiety zawsze płacą 75zł
- jeśli przyjeżdzać odgrywać cywila (masz strój i pomyśł na zabawę), płacisz 40zł) - ale przedtem kontakt telefoniczny ze mną.

Opłata obejmuje (poza uczestnictwem w scenariuszu):
- Pełne wyżywienie w czasie zlotu (5 posiłków)
- Dostęp do pirotechniki (opcjonalnie)
- Naszywki zlotowe
- Mapa terenu rozgrywki
- Pojazdy wojskowe
- Nocleg w koszarach twierdzy (kanadyjka i 2 koce)
- Toaleta i prysznice
- Strzelnica bojowa i 5 szt amunicji 9mm (więcej w cenie 2 zł/szt.) można będzie dokupić w trakcie zajęć na strzelnicy - pistolet, pistolet maszynowy, shotgun)
- Kino
- Wieczór integracyjny (beczka piwa )
- Uczestnictwo w konkursach z nagrodami

Nr konta:
Tadeusz Zajączkowski
Za. Ul.Kłopotowskiego 38 m.9a
Warszawa 03-717
Raiffeisen Bank Polska
22 1750 0012 0000 0000 0018 7887

W tytule przelewu należy wpisać "ZLOT" oraz nicki osób za które wpłaca się pieniądze.




Temat: Dojazd do Domaniewskiej?


Powiedzcie mi prosze, jak najlepiej dojechac do ul. Domaniewskiej srodkami
komunikacji publicznej? Przyjade ze Slaska pociagiem. Mam wysiasc na
Centralnym? I co dalej?


http://www.ztm.waw.pl
http://www.warszawa.com.pl/mapa/

autobusem 192; tramwajem nr 10 - kierunek Mokotów
a dokladnie w ktore miejsce?

jacek





Temat: jaki akademik najbliżej Woronicza (TVP)?
na Niepodległości ( nie pamietam numeru , ale w połowie miedzy metrem  Pole
mokotowskie i Racławicka), z tego co pamietam niskie ceny, fajna atmosfera i
do TV masz bezpośrednio autobusy (3-4 przystanki)
agnieszka

czesc

Jaki akademik znajduje sie najblizej ulicy Woronicza? Nie jestem z


Warszawy i nie znam topografii miasta, ale dostalem sie na praktyke do TVP
we wrzesniu i rozgladam sie za miejscem do spania. Siedze nad mapa juz od
godziny. Mozecie mi cos doradzic?

pozdrawiam serdecznie

Michal

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl






Temat: mapy i prawa autorskie


Czy zlamie prawo
autorskie jesli wejdne np na zumi.pl i patrzac na ich mape narysuje
odrecznie swoja?


Cytując za Zumi.pl:

"[...]
pkt. II. DEFINICJE
[...]
4. Ortofotomapa - Mozaika poprawnych geometrycznie i tonalnie obrazów
satelitarnych bądź lotniczych przedstawiona w zdefiniowanym układzie
współrzędnych. Ortofotomapy wykorzystane w Serwisie Lokalizator stanowią
przedmiot praw wyłącznych, przysługujących Techmex S.A. z siedzibą w
Bielsku-Białej przy ul. Partyzantów 71, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS
0000041568, o kapitale zakładowym 8.368.672 zł, posiadająca numer NIP
547-008-59-53.
5. Mapa - mapa zapisana w postaci wektorowej wraz z towarzyszącymi jej
danymi opisowymi. Mapy wykorzystane w Serwisie Lokalizator stanowią
przedmiot praw wyłącznych, przysługujących IMAGIS S.A. z siedzibą w
Warszawie, ul. Górczewska 212/226, 01-460 Warszawa, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego
Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000293705, NIP
522-24-67-014, kapitał zakładowy 3872 tys. zł.
[...]
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
[...]
2. Użytkownik akceptuje to, że Ortofotomapa stanowi przedmiot praw
wyłącznych, przysługujących Techmex SA, a Mapy przedmiot praw wyłącznych
przysługujących Imagis spółka z o.o.
3. Użytkownik nie ma prawa do wykorzystania Map i Ortofotomapy w celach
innych niż informacyjne i na własny użytek, tj. w szczególności nie może
ich: powielać, kopiować, udostępniać stronom trzecim oraz wykorzystywać w
celu prowadzenia działalności zarobkowej.

lub mające na celu naruszenie warunków korzystania z Serwisu Lokalizator
określonych w niniejszym Regulaminie, a w szczególności działania mające
na celu obejście warunków zabezpieczenia Ortofotomapy oraz Map przed
udostępnianiem i kopiowaniem stanowią naruszenie prawa oraz postanowień
niniejszego Regulaminu.
[...]"





Temat: Warsaw.nt3 do Bahn'a 3.58
Czesc!

Mam przyjemnosc zakomunikowania wam, ze plan warszawy do bahn'a 3.58/3.59
znajduje sie w mojej witrynie:

http://www.kki.net.pl/~jmiller/

Mysle, ze mapa jest najlepsza mapa Warszawy z dotychczasowych, poniewaz
obejmuje symulacje linii kolejowych (sa rowniez zmiany lokomotyw na
Wschodnim, przetaczanie na Olszynce i Glownym), tramwajowych oraz metra.
Poza tym staralem sie, aby wszystko bylo jak najbardziej realistyczne.
Pewnym mankamentem sa niektore odleglosci, ale zdecydowalem sie na uzycie
wylacznie 8 kierunkow, aby nie denerwowac "oczu widza" ciaglymi skokami
wagonikow. Mam nadzieje, ze bedziecie usatysfakcjonowani.

Jest to jeszcze wersja niedokonczona !!!
Zostalo jeszcze sporo do zrobienia (nie sadze abym mial czas na dokonczenie
mojej pracy, wiec moze ktos to dokonczy ?):
- rozplanowanie czasów wyjazdów/zjazdów tramwajów i zwiększenie ich liczby
(juz jest osoba, ktora sie tego najtrudniejszego chyba zadania podjela);
- stworzenie stacji towarowych (W-wa Odolany i W-wa Praga);
- stworzenie tras pociągów towarowych
- stworzenie "prawdziwych zajezdni" - zacząłem od Zoliborza (tramwaje
powinny stac na wolnym powietrzu - wymaga to jednak dobrego uzgodnienia
rozkładów!);
- dokończenie schematu ważniejszych ulic (głównie w stronę Falenicy oraz
Wilanowa i Stegien);
- Przedłużenie sieci kolejowej do Nasielska, Tłuszcza, Mińska Maz., Pilawy,
Warki, Skierniewic oraz Łowicza. (uff, w przyszłości...);
- "pomalowanie" Wisły.

Na zakonczenie kilka uwag praktycznych dotyczacych symulacji:
-nie nalezy odpalac spod Windows95/98 (za malo pamieci)
-aby odpalic symulacje trzeba miec co najmniej 570 Kb pamieci
konwencjonalnej, a najlepiej miec jej wiecej niz 580 Kb.
-Niestety po Windows 98 maksimum jakie wycisnalem to okolo 581 Kb (ma b.
duzy plik himem.sys), dlatego mozna probowac zrobic syskietke startowa ze
starym DOS'em (tam mozna bylo miec ponad 600 Kb !)

P.S. Mam bardzo duze problemy z wysylaniem poczty, gdy jest doczepiony plik
o wielkosci przekraczajacej 10 Kb. Wyslanie czegos co ma wiecej niz 40 Kb
jest od jakiegos czasu niemozliwe. Moze ktos z was umialby rozwiazac ten
problem (Błąd łączy 10054, numer bledu: 0x800CCC0F). Zaznaczam z gory, ze
probowalem roznych sposobow z roznymi serwerami (2x polbox, kki
dione.ids.pl - wszedzie to samo...), ale moze cos mam zle ustawiane ("zwykla
poczta" wysyla sie bez zarzutu)?

pozdrawiam
Milo





Temat: Ulica naj...krótsza


Rozumiem, że sprawdzałeś w terenie?


No masz panie, oczywista!
(a dziś obleciałem resztę, oj no dobra, bez Attykowej i Tarczowej)
RESZTA
Samborską ciężko ustalić, bo to raczej tylko ścieżki są na trawniku
Biała i Głucha - strasznie długie
Kokarda - z 50 metrów, o ile to to (brak tabliczek)
Dawna - całkiem słuszne 40 metrów, o ile to to (brak tabliczek)


Trembeckiego na mapach albo nie występuje wcale, albo jest całkiem dluga...


Wgłębienie w płocie i brama. Za bramą tak zwane nic. Ale tabliczka na
wgłębieniu wisi.


A Szermentowskiego na ortofotomapie jest w postaci nazwy między domami


W terenie jest w postaci prostego płota, za płotem dom, i na ścianie
domu, oczywiście ścianie prostopadłej do Janczarów, jest tablica z nazwą
ulicy. I to by było na tyle.

Acha, jest jeszcze Teresińska. Asfalt długości z 10 metrów, brama, i
jeden dom z numerem bodajże 5.

Więc TADAM o ile uznamy te dwie ostatnie za ulice, i uwierzymy mapom, to
ranking praktyczny wygląda tak:
* Szermentowskiego (Wilanów) - długość ujemna
* Trembeckiego (Sady Żoliborskie) - zaokrąglając pięć metrów
* Teresińska (Sielce) - 10 metrów
* Bacciarellego (Ujazdów) - 25 metrów
* Odrzykońska (Stara Ochota) - 30 metrów
* Szczecińskiego (Ulrychów) - 35 metrów
* Dawna (Stare Miasto), Śnieżna (Szmulowizna) i Nurska (Saska Kępa) - po
40 metrów
* Kokarda (stary Żoliborz) - 50 metrów
* Blaszana (Stara Praga) - 30 metrów bezdyskusyjne, drugie 30 to uliczka
parkingowa
* inne to grubo ponad 50 metrów

Dziękuję za udział i pomoc, wszyscy wygrali darmowe licencje na używanie
elektronicznej mapy Warszawy na odbiorniki GPS Garmin http://ump.waw.pl/
która dzięki Wam jest coraz lepsza i lepsza :-)





Temat: O nazwach ulic



Warszawa
ŚRÓDMIEŚCIE Drugi raz zmiana nazwy ulicy się nie powiodła

Mieszkańcy wolą Armię Ludową

Prawdziwa burza poprzedziła głosowanie Rady Śródmieścia nad zmianą nazwy ulicy Armii Ludowej. Starli się między sobą radni, a mieszkańcy murem stanęli za obecną nazwą



Z pomysłem dekomunizacji ulicy wystąpił klub PiS. Radny Krzysztof Górski bronił idei: - Armia Ludowa jako organizacja nie spełnia wymogów, aby być patronką jednej z największych arterii w Warszawie - mówił. - Jej członkowie poza walką z Niemcami zwalczali przedstawicieli organizacji niepodległościowych oraz występowali przeciw legalnemu i jedynemu rządowi na uchodźstwie. Ta nazwa musi zniknąć z mapy miasta!

Gdy Krzysztof Górski przekonywał radnych o słuszności wymazania z rejestrów wątpliwej nazwy, mieszkańcy ulicy, którzy licznie stawili się na sesji, nerwowo kręcili się na krzesłach: - Kto mi zwróci za obowiązkową wymianę dokumentów - martwiła się Helena Marzec z domu pod numerem 6. Inna mieszkanka ulicy nie wytrzymała i krzyknęła w stronę przemawiającego radnego: - Najpierw naprawcie nam krzywe chodniki, a dopiero później naprawiajcie historię! Jej słowa większość zebranych na sali przyjęła oklaskami.

Po stronie mieszkańców opowiedzieli się radni z komisji ładu przestrzennego. - Zmiana pociągnie za sobą ogromne koszty, którymi obarczeni zostaną mieszkańcy tej ulicy - argumentował Grzegorz Walkiewicz (LiD).

Radni z PO i LiD uznali też, że ocena działalności Armii Ludowej, zawarta przez PiS w uzasadnieniu uchwały, jest niesprawiedliwa, a próba zmiany nazwy to "inicjowanie politycznych sporów". - I przede wszystkim sama inicjatywa nie pochodzi od mieszkańców, więc poco ich uszczęśliwiać na siłę? - dziwił się Grzegorz Walkiewicz.

Ostatecznie rada głosami PO i LiD odrzuciła projekt uchwały.

To już druga nieudana próba zmiany nazwy Armii Ludowej - fragmentu Trasy Łazienkowskiej. W 1995 roku w Radzie Warszawy zabrakło jednego głosu, aby na wniosek AWS zniknęła ona z mapy stolicy.

Największym zwolennikiem akcji zmieniania nazw ulic w stolicy jest lider klubu Prawa i Sprawiedliwości w radzie miasta Marek Makuch. Jego zdaniem powinny definitywnie zniknąć ulice Ludwika Waryńskiego (socjalista, jego podobizna zdobiła przed denominacją czerwony banknot 100-złotowy) i Jana Rosoła (działacz SdKPiL na przełomie XIX i XX wieku).

Radnemu nie podoba się też bielańska ulica Teodora Duracza (czołowy działacz PPR, założyciel tzw. duraczówki, czyli kuźni kadr dla represyjnego systemu sprawiedliwości w latach 1948 - 1953).

Maciej Szczepaniuk




Temat: SAMOWOLA BUDOWLANA !!! Linia en. wysokiego napięcia 110 kV.
Halina i Władysław Chomka
Wioletta i Zbigniew Chomka

Witamy serdecznie

Drgnęło w sprawie wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji ;;;;;;;;;

GŁÓWNY URZĄD
NADZORU BUDOWLANEGO
DOA/DOR/ORZ/720/660/05/09
JUR

Warszawa, 2009-01-08

DO

Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Delegatura w Siedlcach
ul. Piłsudskiego 38
08-110 Siedlce
(ZPO)

W związku z wnioskiem Państwa Wioetty i Zbigniewa Chomka o stwierdzenie nieważności decyzji Wojewódzkiej Dyrekcji Rozbudowy Miast i Osiedli Wiejskich w Siedlcach z dnia 19.01.1987 r., Nr GA.AU-017/7/78, zatwierdzającej plan realizacyjny przebiegu linii elektroenergetycznej napowietrznej 110 kV na odcinkach Mrozy - Kotuń, Kotuń - Siedlce oraz udzielającej pozwolenia na budowę w/w inwestycji według zatwierdzonego planu realizacyjnego - Główny Urząd Nadzoru Budowlanego uprzejmie prosi o pilne przesłanie oryginałów bądź poświadczonych za zgodność z oryginałem:

- dokumentów potwierdzających podział działki nr ewid. 20 i 21, w wyniku którego powstały
stanowiące własność skarżących działki nr ewid. 20/5 i 21/2
- kopię mapy ww. nieruchomości z naniesionymi numerami ewidencyjnymi.

Jednocześnie niniejszym pismem, zgodnie z art. 36 § 2 Kpa, informuje się skarżących, że rozpatrzenie sprawy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu żądanych dokumentów.

ZASTECA DYREKTORA
DEPARTAMĘTU ORZECZNICTWA ADM1NISTACJ1
ARCHITEKTON1CZNO-BUDOWLANEJ
Dorota Klimberzin

Do wiadomości:

1. Państwo Wioletta i Zbigniew Chomka Ul. Piaski Zamiejskie 35,08-110 Siedlce
2. Zakład Energetyczny Warszawa
Teren S.A.
Ul. Piłsudskiego 100/102, 08-110 Siedlce
3. a/a

Pozdrawiamy serdecznie
Rodzina Chomka

rokkey



Temat: Komunikacja podmiejska
Gazeta miejscowa napiasła:


ich autobusów korzysta o wiele więcej osób niż przed wprowadzeniem zmian. Widać więc wyraźnie, że te pieniądze, które w tej chwili płacimy ZTM-owi, są dobrze wydatkowane – mówi Roman Smogorzewski, prezydent Legionowa. Patrząc jednak na komunikacyjną mapę miasta, widać wyraźnie, że nie wszystkie dzielnice pod tym względem są tak samo uprzywilejowane. Autobusy ZTM-u omijają na przykład najbardziej wysunięte na wschód osiedle Nowy Bukowiec.

I tu dobra wiadomość. Władze miasta rozpoczęły rozmowy z Zarządem Transportu Miejskiego w sprawie uruchomienia dodatkowej linii autobusowej. – Legionowo ma w tej chwili dwie drogi dojazdowe do stolicy. Jedna biegnie ul. Warszawską i ul. Modlińską, a druga ul. Strużańską. Nową linię chcemy puścić właśnie tą drogą. Myślimy tu przede wszystkim o mieszkańcach coraz bardziej rozbudowującego się Nowego Bukowca, którzy dzięki temu autobusowi zyskają dosyć sprawne połączenie z Warszawą – argumentuje Smogorzewski. Znaczna część trasy nowego autobusu miałaby przebiegać przez teren gminy Nieporęt. Dlatego w rozmowy z ZTM-em aktywnie włączył się także wójt tej gminy, Maciej Mazur. – Mieszkańcy sołectw znajdujących się na trasie tego autobusu tak naprawdę nigdy nie mieli ani dobrego połączenia z Legionowem, ani z Warszawą. Mam nadzieję, że nowa linia to zmieni.

Jej uruchomienie nastąpi jednak dopiero za kilka miesięcy. Na razie wiadomo, że autobusy będą kursowały w godzinach szczytu co godzinę. Trasa będzie biegać ul. Strużańską, przez Kąty Węgierskie i Rembelszczyznę, aż do Żerania. Wstępnie ustalono też, że linia otrzyma numer 804. – Rozmowy w sprawie nowego autobusu trwają. Jeszcze nie wiem, gdzie na terenie Legionowa będzie się znajdowała jego pętla, ani ile obie gminy musiałby nam dopłacić – tłumaczy Igor Krajnow, rzecznik prasowy ZTM.


odrazu dodam komentarz który znajduje się pod artykułem:

Czemu żaden autobus nie jeździ ulicą Kolejową skoro większość dzieci z tych rejonów dojeżdża z tamtąd do szkół , muszą zasówać po dwa kilometry do ronda na przystanku żeby dostać się do jakiegoś środka transportu ...



Temat: Nawigacja Nissan [Bird View]
Też mam tą Primerę, ale mam wątpliwości czy masz tą nawigację , czy Ci się
tylko wydaje.
Być może opierasz się tylko na pięknym zdjęciu w prospekcie , lub na
instrukcji.
W mojej primerce jest tylko monitorek i guziczek "MAP" na pulpicie. To
niestety nie wystarcza , mosi być jeszcze odtwarzacz DVD (nie CD) montowany
zamiast CD lub pod nim. Taki system bez płyty jest bez sensu.Stąd moje
podejrzenie.
System Birdviev kosztuje ok 9000 PLN.
Z ostatnich targów w lipsku przywiozłem prospekty wszystkich dostępnych dla
PRIMERY nawigacji sat.
Niestety primera wystawiona z nawigacją miała padnięty od licznych prób aku.
i nie miałem okazji jej przetestować.Wbrew pozorom wykorzystanie wbudowanego
monitora do GPS jest nienajlepszym rozwiązaniem. Lepsze są systemy z
odłączanym panelem, można je wykorzystywać w wędrówkach, paralotniarstwie
itp.Poniżej skopiowałem ostatni mail od firmy przygotowującej mapę do
blaupunkta.Napisz jak  się okaże , że masz lub jak kupisz płytę.

Pozdrawiam Mirek

Szanowni Panstwo,

Jeszcze w sierpniu ukaze sie system nawigacyjny Elena z mapa Polski, firmy
Blaupunkt.
Od 16 sierpnia bedzie rowniez w sprzedazy mapa Polski dla systemow Blaupunkt
DX.

Jesli byliby Panstwo zainteresowani zakupem jednego z powyzszych produktow
prosze o kontakt
z Panem Jaroslawem Repeciem, z firmy Blaupunkt
pod numerem telefonu (022) 715 49 02 lub na adres mailowy

Pozdrawiam,

Łukasz Brzostek
----------------------------------------------------
IMAGIS Sp. z o.o.
ul. Korfantego 15, 01-496 Warszawa
tel.( 22) 638 41 86,  mob. 691 53 86 88
WWW.IMAGIS.PL
----------------------------------------------------





Temat: Łódź-Wawa - Pomysł - SPROSTOWANIA!!!


I tak nigdy nie bedzie... Po prostu dworzec ten ma zle polozenie i od zawsze
bylo to wiadomo. Lezy na lini warszawsko-kaliskiej, ktora Car Rosji
projektowal!!! I z obawy przed jakakolwiek konkurencja i szybkim
przemieszczaniu sie ludzi oraz towarow, wszystkie stacje tej linii lokowane
byly daleko od centrow miast. To podobny kawal, jaki zrobil Wa-wie Stalin -
Palac Kultury ;) Nic tu nie mozna zrobic :(
Kaliski stoi daleka za centrum miasta, nawet do Retkinii daleko... A otaczają
go 2 duze parki - pozostalosci Puszczy Konstantynowskiej: 'Zdrowie'
i 'Poniatowskiego'. Co, wiewioeki maja korzystac z dworca?
Pozdrawiam!
Belyall


Później pozwolę sobie skomentować resztę Twojej wypowiedzi. A teraz tylko mały
jej fragment. "Kaliski stoi z dala od centrum miasta, nawet od Retkini". Ot
kwiatek. Tak się składa, że mieszkam w środku Retkinii (czyli największego
osiedla mieszkaniowego w Łodzi). Dotarcie tramwajem na Kaliski zajmuje mi
dziesięć minut. To chyba nie świadczy o dużej odległości od dworca?? Przecież
Kaliski leży na skrzyżowaniu dwóch najbardziej ruchliwych ulic w Łodzi czyli
al. Włókniarzy (fragment drogi krajowej nr. 1) i trasy W-Z. Z okolic
skrzyżowania Pietryny z Piłsudskiego jest to tramwajem pięć minut, z
fabrycznego około piętnastu. Jednak położenie Kaliskiego nie jest chyba takie
złe.

Z Fabrycznego w 15 min? Chyba w nocy....
Otworz przed soba mape Lodzi, znajdz centrum i znajdz Kaliski. I co widzisz?
Otworz przed soba mape Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdanska (dlugo
by jeszcze wymieniac), znajdz centrum i znajdz dworzec glowny. Co widzisz?
A teraz wroc do planu Lodzi i znajdz 'jakis' dworzec w centrum. Co widzisz?
FABRYCZNY!!!

Dziekuje i pozdrawiam!





Temat: [pr] Gminy chcą przejąć Tramwaje ląskie


Owszem, pierwotnie czeladzki M1 miał powstać w Będzinie, na przeciw zajezdni
tranwajowej. Ale skonfrontował sobie ofertę Będzina z ofertą Czeladzi, i
praktycznie nie miał już żadnego dylematu.
A i pozostali inwestorzy hipermarketowi, zainteresowani później tym terenem,
dali sobie z nim spokój.
Zaś po stronie samej zajezdni to nie jestem marketingowcem-handlowcem, ale
szacuję, że jakieś coś w stylu kauflanda miało by rację bytu, więc jest to
jakaś teoria.


Na przykład na takiej działce?

http://bip.tram-silesia.pl/?id=przetargi/ogloszenia.htm&dzial=31

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Zarząd Spółki Tramwaje Śląskie SA w Katowicach ogłasza nieograniczony
przetarg pisemny na zbycie niżej wymienionych nieruchomości stanowiących
własność Skarbu Państwa, w użytkowaniu wieczystym Spółki.

1. Nieruchomość położona w Będzinie przy ul. Piastowskiej,
     w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 86 KATOWICE - WARSZAWA

Przedmiotem zbycia jest nieruchomość gruntowa niezabudowana, o pow.1ha
30a 21m2, działka
nr 5773/33 karta mapy 18 obrębu Grodziec, KW Nr 27716, oraz udział 38,3%
w działce nr 5773/32 karta mapy 18 obrębu Grodziec, KW Nr 27716, pow.
16a 52m2, stanowiąca drogę utwardzoną do przedmiotowej nieruchomości.

Cena wywoławcza wynosi: 1 251 360,00 zł (słownie złotych: jeden milion
dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy trzysta sześćdziesiąt) netto.

Wadium wynosi: 10% ceny wywoławczej - 125 136,00 zł

2. Nieruchomość położona w Będzinie przy ul. Piastowskiej
     w pobliżu drogi krajowej nr 86 KATOWICE - WARSZAWA

Przedmiotem zbycia jest nieruchomość gruntowa zabudowana wiatami
magazynowymi i składowiskiem-zasiekami, o pow. zab. 1143,80m2, kubaturze
budynków 3725,00m3 działka nr 5773/26, karta mapy
18 obrębu Grodziec, KW Nr 27716, pow.41a 49m2 oraz udział 12,2% w
działce nr 5773/32, karta mapy
18 obrębu Grodziec, KW Nr 27716, pow. 16a 52m2, stanowiąca drogę
utwardzoną do przedmiotowej nieruchomości.

Cena wywoławcza wynosi: 197 500,00 zł (słownie złotych: sto
dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset) netto.

Wadium wynosi: 10% ceny wywoławczej - 19 750,00 zł

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:

1)      Złożenie pisemnej oferty zawierającej oświadczenie oferenta
stwierdzające, że zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w
Regulaminie i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń. Oferty należy składać
w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, tj. do
dnia 28.04.2005 roku (do godz. 11.30), w Sekretariacie Spółki Tramwaje
Śląskie SA, ul. Wita Stwosza 31, Katowice.

2)      Wpłacenie wadium na konto ING Bank Śląski SA o/Katowice
nr rachunku: 98105012141000000700013782 i przedłożenie w Sekretariacie
Spółki najpóźniej w dniu przetargu kopii dokumentu potwierdzającego
wniesienie wadium. Wadium przepada na rzecz Spółki, jeżeli żaden z
uczestników przetargu nie zaoferuje ceny wywoławczej lub jeżeli oferent,
którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy. Wadium
złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie
zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty. Wadium złożone przez
nabywcę zostanie zarachowane na poczet ceny nabycia nieruchomości.

Przetarg odbędzie się w dniu  28.04.2005r. o godz. 12.00 w siedzibie Spółki.

W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę sama cenę,
prowadzący przetarg kontynuuje przetarg w formie licytacji, na zasadach
określonych w Regulaminie przetargu.

Nieruchomości są ogólnie dostępne i można je oglądać w każdym czasie.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Ogłaszający przetarg zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu
lub odstąpienia od niego bez podania przyczyny.

Szczegółowe informacje o zbywanych nieruchomościach oraz Regulamin
przetargu można uzyskać w siedzibie Spółki TŚ SA , Katowice ul. Wita
Stwosza 31, pokój nr 24  XVp., Dział Zarządzania Majątkiem, tel. (0-32)
257 94 06.

pozdr
eMeM





Temat: ZP-39/Log/2007 -dostawa systemu namierzania sygn. radiowych
SŁUŻBA Warszawa, dnia 13.08.2007r.
KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO
00-909 Warszawa 60
ul. W. Oczki 1
tel. (022) 684 11 19, fax: (0 22) 684 12 03

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Wyjaśnień zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mobilnego systemu namierzania sygnałów radiowych, nr sprawy ZP-39/Log/2007.

Zamawiający - Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa, informuje, że w postępowaniu na dostawę mobilnego systemu namierzania sygnałów radiowych, nr sprawy ZP-39/Log/2007 wpłynęły zapytania od Wykonawcy z prośbą
o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części dotyczącej przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający udziela wyjaśnień i przekazuje treść wyjaśnień zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).

Pytania wykonawców:
1.Załącznik nr 2 str. 1 - wymagania - "Co należy rozumieć pod pojęciem analizy danych OFFLINE przez oprogramowanie mobilnego systemu namierzania sygnałów radiowych."
2.Załącznik nr 2 str. 1 wymagania - "Czy Zamawiający dopuszcza przeniesienie zobrazowania z panelu odbiornika na monitor komputera służącego do analizy off - line? Czy sterowanie odbiornikiem może być realizowane z poziomu aplikacji na komputerze służącym do analizy off - line?"
3.Załącznik nr 2 str. 1 - wymagania - "Czy Zamawiający udostępni protokoły komunikacyjne i interfejsy współpracy z systemem GORYCZNIK?"
4.Załącznik nr 2 str. 3 pkt 2b
"Zakres częstotliwości
Mobilny przenośny system rozpoznania i namierzania źródeł sygnałów radiowych zgodnie z zapisem SIWZ jest przewidziany do pracy w zakresie częstotliwości 1,5 - 30 MHz z możliwością rozbudowy do pracy w zakresie do 3 GHz. Czy w związku
z powyższym Zamawiający dopuszcza odbiorniki pracujące w zakresie 1,5 - 3 000 MHz?"
5.Załącznik nr 2 str. 3 pkt 2b
"Stabilność
W specyfikacji podano wymaganie na stabilność częstotliwości w temperaturze 25°C. Stabilność częstotliwości powinna być zdefiniowana dla całego zakresu temperatur pracy odbiornika, a nie dla wybranej jednej temperatury otoczenia. Jaką tolerancję dopuszcza się w całym zakresie temperaturowym?"
6.Załącznik nr 2 str. 3 pkt 2b
"Czułość
Czułość odbiornika można "poprawić" np.: poprzez zawężenie pasma odbieranego sygnału. Prosimy o doprecyzowanie wymagań na czułość odbiornika dla poszczególnych rodzajów emisji.
Z analizy SIWZ wynika, że system jest przewidziany do pracy w zakresie 1,5 - 3000 MHz. Definiując wymagania na czułość ograniczono się jedynie do zakresu 1,8 - 30 MHz. Prosimy o wyspecyfikowanie wymagań dotyczących czułości również w pozostałych podzakresach pracy odbiornika."
7.Załącznik nr 2 str. 3 pkt 2b
"Cyfrowy filtr IF
Wymaganie, że odbiornik musi być wyposażony w cyfrowy filtr IF jest bardzo ogólnikowe. Prosimy o sprecyzowanie wymagań dotyczących ilości i szerokości filtrów IF."
8.Załącznik nr 2 str. 3 pkt 2b
"Istotnym parametrem dla odbiorników przeznaczonych do monitoringu jest dynamika odbiornika. Parametru tego nie określono jednak w SIWZ. Czy Zamawiający jest w stanie określić wartość tego parametru, czy jest on dla Zamawiającego nieistotny?"
9.Załącznik nr 2 str. 5 pkt 2
"W jakim formacie i w jakiej skali map cyfrowych ma być zobrazowana graficzna prezentacja wyników namiarów?"

Wyjaśnienia Zamawiającego:
1.Dane uzyskane w trakcie pracy systemu (uzyskane pomiary) powinny być zapisywane
w bazie danych i możliwe do dalszej analizy - tworzenie wykresów, zestawień, wizualizacji serii namiarów na mapach cyfrowych, itp.
2.Zamawiający dopuszcza przeniesienie zobrazowania z panelu odbiornika na monitor komputera do analizy off - line, jednak nie zwalnia to z przeniesienia zobrazowania na monitor sterownika stacji, sterowanie odbiornikiem zgodnie ze specyfikacją powinno być realizowane przez sterownik.
3.W sprawie protokołów komunikacyjnych i interfejsów współpracy z systemem GORYCZNIK zainteresowany powinien zwrócić się do firmy SIWSTER.
4.Należy przyjąć parametry odbiornika jak w specyfikacji.
5.W klimacie środkowoeuropejskim jest to średnia temperatura pracy, ponadto jest to typowy parametr podawany przez producenta podanie stabilności dla tej temperatury jest wystarczające.
6.Parametry czułościowe wymagane są dla następujących szerokości pasma:
SSB - 2,4 KHz
FSK - 2,4 KHz
CW - 0,2 KHz
AM - 6 KHz
Pozostałe zakresy pracy są dodatkową funkcjonalnością, dlatego nie zostały ściśle wyspecyfikowane.
7.Co najmniej jeden filtr o charakterystyce kształtowanej przez operatora.
8.Z uwagi na planowane wykorzystanie systemu parametr ten nie jest istotny.
9.Mapy stanowią element pomocniczy wizualizacji namiarów i powinny umożliwiać zobrazowanie namiarów w skali nie gorszej niż 1:50 000 na obszarze RP oraz 1:250 000 na pozostałym obszarze Europy i Bliskim Wchodzie.



Temat: [pr] Olsztynskie tramwaje
http://www1.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,1318537.html
Olsztyńskie tramwaje na naszej mapie

Marcin Wakar 10-02-2003, 22:44

Kolejny plan dawnego Olsztyna - już w czwartek w "Gazecie Wyborczej". Tym
razem mapa pochodzi z dwudziestolecia międzywojennego. Zwracają na niej
uwagę rozbudowane linie tramwajowe. Przy tej okazji przypominamy historię
olsztyńskich tramwajów

Pojawiły się dzięki nadburmistrzowi Oskarowi Belianowi. To on mimo uporu
radnych przeforsował najpierw projekt powstania elektrowni nad rzeką Wadąg,
a następnie budowy trakcji tramwajowej.

Dwie linie zaprojektował dla miasta inżynier Wilhelm Peterson. Pierwsza
prowadziła od Dworca Głównego przez obecne ulice Partyzantów,
Dąbrowszczaków, pod Wysoką Bramą, przez ulicę Prostą aż do mostu św. Jana,
gdzie był przystanek końcowy. Druga rozpoczynała się przy nowym ratuszu i
przez obecną ulicę 1 Maja i aleję Wojska Polskiego prowadziła do Jakubowa,
ulubionego miejsca na spędzanie wolnego czasu ówczesnych olsztynian.

Pierwszy tramwaj wyjechał na ulice Olsztyna 14 grudnia 1907 r., czyli
wcześniej niż w Warszawie. Po uroczystościach otwarcia linii, ruszył w
stronę Jakubowa. Trasę "jedynki" uruchomiono dzień później. Podczas
uroczystości odznaczono orderami nadburmistrza Oskara Beliana,
przewodniczącego Rady Miejskiej Karla Roenscha, sekretarza Libe i dorożkarza
Goronziego.

Wagony w tamtych latach mieściły niewielu pasażerów. Dysponowały 18
miejscami siedzącymi i 14 stojącymi. Na początku umieszczano w nich
skarbonki, gdzie pasażerowie mieli sami wrzucać pieniądze za przejazd.
Pomysł nie sprawdził się i w 1910 r. komunikacja miejska zatrudniła
konduktorów.

W grudniu 1909 przedłużono trasę numer 1. Od mostu św. Jana prowadziła w
górę obecnej ul. Grunwaldzkiej do Dworca Zachodniego. W 1936 r. wydłużono ją
jeszcze, aż do osiedla Nad Jeziorem Długim.

Największy wypadek przydarzył się w lipcu 1940 r., kiedy to w tramwaju
jadącym w dół obecnej ul. Grunwaldzkiej zepsuły się hamulce. Pojazd wypadł z
szyn, przebił barierki mostu św. Jana i wpadł do Łyny. Wszyscy pasażerowie
przeżyli.

Olsztyńskim tramwajom cios zadała Armia Czerwona w 1945 r. Zniszczona
została zajezdnia, linie energetyczne, stacje transformatorowe i większość
wagonów. Dostało się nawet szynom. Z "wyzwolenia" komunikacja tramwajowa
podniosła się dopiero w kwietniu 1946 r., kiedy uruchomiono powtórnie trasę
nr 1. Trakcja nr 2 gotowa była w czerwcu tego samego roku, ale już
pierwszego dnia zdarzył się wypadek. Jedyny kursujący na trasie tramwaj
został rozbity przez ciężarówkę. Trasa była w remoncie do połowy sierpnia.

W latach 60. komunikacja miejska zdominowana została przez autobusy.
Tramwaje stały się nierentowne. O ich usunięciu zadecydował kolejny wypadek
na ul. Grunwaldzkiej. Tym razem jednak pojazd zatrzymał się na barierce
mostu. Ostatni tramwaj przejechał przez ulice Olsztyna 20 listopada 1965 r.
Tabor wzbogacił ulice Elbląga i Grudziądza.





Temat: mapy do Beckera Ferrari?!!
Mam aktualizację map Europy (wersja Q4 2006) Kupiłem ją do Beckera Assist Pro 7916 TMC(nadaje się też do Beckera Traffic Assist Ferrari 7929 bo to bliźniaczy 4-calowy model).Cena 499 zł plus koszt kuriera, wychodzi więc ponad 500 zł, co woła o pomstę do nieba. Kilka uwag. W porównaniu do poprzedniej wersji (1.0) to kosmiczna różnica. Jadąc do stolicy używałem starej mapy - nawigacja zlokalizowała drogę gdzieś pomiędzy Mińskiem Mazowieckim a Siedlcami. W samej Warszawie było już ok ale w drodze powrotnej też oczywiście "zjechałem z mapy". Nowa mapa jest kilkaset razy dokładniejsza, choć te 99% to oczywiście lekka przesada.Mieszkam w 14 tysięcznym miasteczku i w pamięci mapy można znaleźć trzy ulice. Innych nie da się wpisać automatycznie. Zamiast tego jest możliwych do wpisania automatycznego kilka ważnych punktów orientacyjnych i są to rozwidlenia lub skrzyżowania dróg powiatowych i wojewódzkich. W pamięci oznaczone są cyfrowo tak jak nr drogi. Sama mapa miasteczka jest oczywiście bardzo dokładna, bo podróżując z nawigacją włączoną w trybie "mapa" (bez nawigowania do określonego punktu) nawigacja pokazuje i podaje nazwę najmniejszej nawet uliczki a pozycja jest oznaczana z dokładnością 5-10 m. Na szczęście do jazdy po moim rodzinnym mieście nie potrzebuję nawigacji. Po zaktualizowaniu mapy zdarzyło mi się jeździć po okolicy - kazałem nawigacji prowadzić do paru małych wioseczek. I o dziwo - tu nawigacja spisuje się niemal wzorowo. Wybiera właściwą drogę i prowadzi bezbłędnie a jeśli się wskaże jakąkolwiek małą miejscowość to cel podróży kończy się dokładnie w jej środku. Podczas jazdy jakąś lokalną drogą pokazuje dość dokładnie (czasami wręcz niepotrzebnie) nawet drogi gruntowe odchodzące od tej drogi, nawet prowadzące w pole. Zdarza się jej sygnalizować też na lokalnych drogach np. łagodny skręt w prawo, gdy jest to po prostu zakręt.Ostatnim testem była podróż do Lublina i tu ukłon głowy w stronę firmy Navteq. Większe miasta opisane są doskonale. Mapa z dokładnością do 20 metrów wskazuje np.stacje paliw. Gorzej jest z tzw. punktami POI. W większych miastach pokazuje np. Mc Donalda, szpitale, policję itp. W małych miejscowościach jest dużo gorzej. Na mapie nie ma zbyt wiele kolorowych bajerów ( lasy, jeziora, inne punkty geograficzne - tak jak np, na Mapa-Map, pokazuje za to np. rzeki i zarysy infrastruktury) Biorąc jednak pod uwagę, że jej podstawowym zadaniem jest zaprowadzić do celu - stawiam jej czwórkę z dużym plusem. Tyle o mapie. O nawigacji mogę powiedzieć tylko same dobre rzeczy. Becker to solidna firma. Urządzenie jest wykonane estetycznie, jest mocne, elegancko wykończone. Menu jest prozaicznie proste i można je opanować po paru minutach zabawy. Pewną wadą jest dość krótki czas pracy urządzenia poza zasilaczem samochodowym ( u mnie ok. 1.5 godz. ale być może akumulator jest już "zmęczony") Nie jest to jednak wielki problem bo zasadniczo przecież nikt nie używa go poza autem (choć można wybrać w nim np. tryb wycieczki pieszej czy rowerowej) Zanim kupiłem tą nawigacje długo rozważałem zakup biorąc pod uwagę Tom Toma, Garmina czy też Mio. Z wyboru jestem zadowolony. Uważam że był właściwy. Na koniec dodam, że nawigacja wzorowo prowadzi po Europie Zachodniej ( nawet ze starą nie aktualizowaną wersją mapy - szczególnie Niemcy, Francja i kraje Beneluksu) Aha - jeszcze jedno - płyta-oryginał nie ma żadnych zabezpieczeń co pozwala na.... )



Temat: Aktywne Towarzystwo Sportowe aleTEMPO
A teraz o nadchodzących zawodach.

"GRAND PRIX WARSZAWY 2008" - 20.10.2007 r. godz. 11

Klub Biegacza Gymnasion zaprasza wszystkich miłośników joggingu do udziału w tej imprezie która odbędzie się w Lesie Kabackim ul.Moczydłowska/Leśna na dystansie 10 km.

Zapisy od godz. 9,00 w Natolińskim Ośrodku Kultury ul. Na Uboczu 3

Po imprezie rozdanie nagród i uroczyste zakończenie sezonu 2007 w w/w Ośrodku.

Tyle informacji ze strony organizatora.
Podaję zatem informacje dodatkowe, dla osób które jeszcze na Kabatach nie biegały:

1. Zapisy od godz. 9,00 w Natolińskim Ośrodku Kultury ul. Na Uboczu 3
- jadąc od nas, czyli z Pragi samochodem Trasą Siekierkowską , skręcamy na Ursynów w ulicę Rosoła (po nowemu Anody), jedziemy cały czas prosto aż do ulicy Belgradzkiej, w którą skręcamy w prawo. Jedziemy do Braci Wagów i również skręcamy w prawo. Zaraz za zakrętem parkujemy samochód po lewej stronie. Stąd jeszcze kawałek jest do przejścia wzdłuż bloku i dochodzimy do NOK-u. Tutaj będą zapisy i szatnie.
2. Podczas zapisów oprócz imienia, nazwiska i daty urodzenia podajemy przynależność klubową - Stowarzyszenie Park Skaryszewski. Płacimy - jak do tej pory było 10PLN i otrzymujemy nr startowy - w ubiegłych latach był to stały numer.
3. Przebieramy się i korzystamy z toalety (choć można też juz w lesie skoczyć w krzaki ).
4. Start jest w Lesie Kabackim ul.Moczydłowska/Leśna - przy szlabanie. Na start można dotruchtać lub dojechać samochodem - wyjeżdząmy z parkingu w prawo w Braci Wagów i od razu w prawo w Belgradzką. Dojeżdżamy do świateł, na których skręcamy w lewo i od razu za przystankiem autobusowym w prawo. To jest ulica Moczydłowska. Jedziemy nią prosto aż do torów kolejowych. Tu należy zaparkować samochód. Stąd prosto asfaltową jezdnią mamy jakieś 300 metrów do szlabanu - miejsca startu.
5. Tutaj spotykamy już bardzo dużą ilość osób ubranych podobnie jak my i robimy rozgrzewkę.
6. Ustawiamy się na lini startu, biorąc oczywiście pod uwagę nasze możliwości biegowe - sciganci na poczatku a maruderzy na końcu .
7. Gdy już usłyszymy sygnał startu włączamy nasze zegarki i .... dajemy z siebie tyle, na ile nas stać !
8. Po około 10 kilometrach znajduje się meta i koniec naszej męczarni!
Stopujemy zegarki i korzystamy z napojów i czasami słodyczy na miejscu w lesie. Gadamy ze znajomymi, jeszcze raz przeżywamy swój bieg i zbieramy się do NOK-u, gdzie po przebraniu się (zdaje się, że można nawet się umyć), korzystamy z jedzonka i picia oferowanego na miejscu, wrzucamy karteczkę ze swoim numerem startowym do pojemnika przygotowanego przez organizatora (to do losowania upomników) i czekamy na dekoracje zwycięzców oraz losowanie, które jest dla wielu kluczowym punktem programu. Można wygrać wycieczkę zagraniczną, DVD, krzesełko, czapkę sportowa, koszulkę, skarpety, kubek, kalendarz, i.t.p.

I to już jest koniec! Wracamy do domu zadowoleni z kapitalnie spędzonego czasu w gronie przyjaciół omawiając strategię na następny bieg!!!

Tutaj znajdziemy regulamin :
http://www.biegi.waw.pl/wyniki/index.php?cykl=0

Niestety nie pokazuje się mapa trasy .




Temat: Zakończenie sezonu 2008 - oficjalne inormacje
ZAKOŃCZENIE SEZONU 2008 – REZYDENCJA W KŁANINIE

Nasze spotkanie odbędzie się w Rezydencji w Kłaninie – http://www.klanino.com/

Harmonogram:

Dla przyjeżdżających w czwartek 16.X
16.X - czwartek
- przyjazd w godzinach popołudniowych,
- ok. godziny 19.00 – 20.00 – kolacja (bufet szwedzki)
- 20.30 do łóżek, cisza nocna

17.X - piątek
- ok. 08.00 – 09.00 – śniadanie (bufet szwedzki)
- czas wolny (morza szum, ptaków śpiew...)
- obiad we własnym zakresie

Wspólny dla wszystkich:
17.X - piątek
- przyjazd reszty uczestników w godzinach popołudniowo-wieczornych
- ok. godziny 19.00 – 20.00 – kolacja (bufet szwedzki)
- 20.30 do łóżek, cisza nocna

18.X - sobota
- ok. 08.00 – 09.00 – śniadanie (bufet szwedzki)
- 09.30 – 10.00 wyjazd na moto-wycieczkę po okolicy ok. 300 km, lub kulig w zależności od pogody
- ok. 14.00-15.00 obiad na trasie (we własnym zakresie)
- ok. 17.00 powrót z wycieczki (kuligu)
- od 17.00 do 19.00 czas na figle pod prysznicem
- 19.00 – uroczysta kolacja bankietowa
- 20.30 do łóżek, cisza nocna - chyba że będą chętni to zabawa do świtu, wino, kobiety i śpiew

19.X – niedziela
- ok. 08.00 – 09.00 – śniadanie (bufet szwedzki)
- bezpieczne powroty do domu

Koszty:

Pobyt 2 dniowy – 220,- zł. za osobę, w tym: 2 noclegi ze śniadaniem (bufet szwedzki), kolacja w piątek (bufet szwedzki), sobotnia kolacja bankietowa

Pobyt 3 dniowy – 305,- zł za osobę w tym: 3 noclegi ze śniadaniem (bufet szwedzki), 2 kolacje w czwartek i piątek (bufet szwedzki), sobotnia kolacja bankietowa

Pieniądze przelewamy na moje konto, a ja rozliczam się z hotelem.
Ostateczny termin wpłaty do 12 września. Kto nie wpłaci ten dalej radzi sobie sam. (Czarny otrzymał karencje do 15-ego, w związku z Rajdem Katyńskim).

Indywidualne zamówienia (np. alkohol, tancerka egzotyczna itp.), każdy płaci we własnym zakresie. Nie tworzymy rachunku wspólnego.

Dane do przelewu:
Przemysław Nowak
Elbląg, ul. Kościuszki 30/7
06 1500 1285 1012 8010 7426 0000
Kredyt Bank S.A. III O/Gdansk
W tytule proszę podać Nick z forum + osoba towarzysząca, nr pokoju, liczbę dni pobytu (np.: Przemek + Ewa, nr 42, 3 dni)

Menu na sobotni bankiet:

Zupa krem z brokułów

Łosoś wędzony, pstrąg wędzony , śledzie po szwedzku z egzotycznymi owocami.
Sos musztardowo-koperkowy.

Schab cielęcy, karkówka z czosnkiem, udziec z jelenia, dekorowane owocami i ciasteczkami z borówkami.

Pierś z indyka ,wędzona szynka , dekorowane nadziewanymi ciasteczkami.

Sałata z karczochów, ser feta i oliwki.
Sałatka warzywna .
Świeża sałata sezonu

Na ciepło:
polędwica z dzika z zapiekanymi ziemniakami .

Sałatka owocowa z likierem pomarańczowym
Owoce leśne a'la Below z sosem waniliowym.
Plata z serami ;Europa&; dekorowane winogronem i słonymi ciasteczkami.

Gorący barszcz ok. 23.00
Kosz z pieczywem , bagietka , masło, napoje, herbata, kawa.

ALKOHOL:

W trakcie sobotniej imprezy alkohol kupujemy na miejscu. Niestety nie możemy postawić na stole własnych flaszek.
Moja propozycja jest taka, żeby nie robić wspólnych rachunków i rozliczeń. Każdy zamawia i płaci za alkohol we własnym zakresie.
Ceny alkoholu:
- Wódka Sobieski - 35zł/but
- Wino Chile białe lub czerwone - 23zł/but
- piwo z beczki Pilsner Urquel - 8zł/l
- Ballantines - 65zł/but

Uwaga:
„Alkohol może prowadzić do uzależnień oraz groźnych chorób, a nawet śmierci” – ostrzega Minister Zdrowia.

Dojazd:

mapka

Jadąc z kierunku Warszawy lub Łodzi, należy minąć 3Miasto (przez miasto lub obwodnicą) i dalej kierować się drogą nr E28 na Szczecin. Za Gdynią, w Redzie skręcamy w prawo w drogę nr 216 kierunek na Władysławowo i Hel. Ok. 10 km za Redą skręcamy w lewo w drogę nr 212 (drogowskaz na Słupsk). Po ok. 15 km wjeżdżamy do Kłanina (zielona tablica), i na skrzyżowaniu przy którym stoi wysoki krzyż skręcamy w prawo. Po około 500 m dojeżdżamy do bramy Rezydencji w Kłaninie.

Jadący z kierunku Szczecina, w Wejherowie skręcają w lewo w drogę nr 218 do miejscowości Krokowa. W Krokowej na rondzie skręcamy w prawo w drogę nr 212 w kierunku Pucka i Władysławowa. Po niespełna 10 km wjeżdżamy do Kłanina (zielona tablica), i na skrzyżowaniu przy którym stoi wysoki krzyż skręcamy w lewo. Po około 500 m dojeżdżamy do bramy Rezydencji w Kłaninie.

Po przyjeździe na miejsce, w recepcji podajemy nr pokoju.




Strona 1 z 2 • Znaleziono 68 wypowiedzi • 1, 2  

Powered by WordPress. Design by Free WordPress Themes.